Business Executiva XXI, 2012

23/11/2012 a les 12:42

Dones d'Empresa

0

Reinventa’t en temps de canvi  és l’eix central de Business executiva XXI 2012.

1a Jornada · Coaching. Estratègies i recursos per liderar el canvi

Ponència 1: Què és el canvi? És possible canviar?
Avui en dia, tots estem d’acord en la necessitat de canviar, però, per què costa tant? Què ens ho impideix? Quines són les resistències al canvi? En aquesta jornada aprendràs els aspectes necessaris que fan possible el canvi sostenible i perdurable en el temps.
Ponent: Begoña Cartagena, experta en desenvolupament personal. Psicòloga i coach personal i empresarial.
 Ponència 2 Eines per a generar networking efectiu
Aprendràs eines per millorar el desenvolupament delnetworking amb la intenció d’avançar en la carrera professional, augmentant la visibilitat i xarxa de contactes efectiva
Ponent: Pilar Garcia, directora del Museu del Ferrocarril i Coach 
Worksession: Tu decideixes. Quin és el proper pas?
A través d’una dinàmica creativa i experiencial treuràs les teves pròpies conclusions per encaminar-te cap al teu objectiu de canvi.
Realitzadora: Begoña Cartagena

 

2a Jornada · Estratègies i eines per generar negoci avui

Ponència 1: Estratègies per donar-te a conèixer
La persuassió: característiques, claus i tècniques per deixar petjada
Ponent: Dani Serra, periodista i comunicador. Especialista en Comunicació Corporativa i Social Media. 
Ponència 2 Gestió del canvi a l’empresa
Estudiarem un cas pràctic de gestió del canvi cultural a l’empresa.
Ponent: Pilar Garcia, directora del Museu del Ferrocarril i Coach
Worksession: Networking a la pràctica 
Mitjançant activitats dinàmiques i participatives experimentarem en el desenvolupament de l’elevator pitch, nivells de comunicació en networking i les seves etapes per ser efectiu.
Realitzador: Baldi Figueras

3a Jornada · Vèncer la por a la visibilitat

Ponència 1: Fer-se visible. Eines per perdre la por en el món real
Què significa i què no significa. Beneficis de la visibilitat. Eines i mitjans per fer-nos visibles- Fer-se visible: Què significa i què no significa
– Beneficis de la visibilitat
– Eines i mitjans per fer-nos visibles: online i offline:
· Presència en mitjans de comunicació: Com perdre la por a parlar en públic
· Com fer una bona intervenció
· Networking: Col·legis, associacions i agrupacions· Esdeveniments socials. La importància de les relacions socials.
Ponent: Montse Sanahuja, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la UPF, postgrau en Estratègia i Creativitat Publicitària per la UPF i postgrau en Anàlisi i Comunicació Política per la UAB. Està especialitzada en la formació en habilitats de comunicació, oratòria i estructuració del discurs, relacions amb els mitjans de comunicació i assessorament integral a portaveus i directius. Assessora de Comunicació a Politikom
Ponència 2 Si no estàs a la xarxa 2.0, no et coneixen. Crea la teva estratègia de comunicació 2.0El 2.0 ja no es tracta d’una moda sinó del mètode més barat perquè les empreses i professionals es puguin donar a conèixer i connectar amb el seu públic. Aquesta sessió pretén reflexionar sobre el paper que juga el 2.0 en els negocis d’avui en dia, les oportunitats i riscos que representa a partir de l’estudi de casos pràctics. Veurem:

  • Com els mitjans socials poden millorar la visibilitat d’una marca i aconseguir audiència pel web.
  • Oportunitats i riscos que representa
  • Com afecta als processos interns de la organització
Ponent: Magali Benítez, experta en social media i sòcia directora de Polièdric
Worksession: Taller pràctic 2.0 · Per on començo? El Social Media Plan pas a pas.Durant la sessió en format taller els participants podran seguir pas a pas la metodologia per dissenyar una estratègia a les xarxes socials i aprendre quines decisions hauran de prendre per engegar el seu pla de visibilitat 2.0.

  • L’estratègia als social media i la definició d’objectius. Ho podem vendre internament?
  • Quines accions de social media són més adequades? La selecció de plataformes segons l’activitat i negoci.
  • El màrqueting de continguts. Què publicaràs i cada quan? Exemples de continguts més interessants.
Realitzadora: Magali Benítez

4a Jornada · Tècniques de negociació. Aprofita el teu talent

Ponència 1: L’art de negociar i persuadir 
Tots persuadim i influïm als que estan al nostre voltant, però, de quina manera? Amb quina finalitat? En aquest punt tractarem la persuasió com el que és, un art. Ens endinsarem en l’art de persuadir, ja sigui com un motiu empresarial o personal, d’una manera clara i intensa.
Ponent: Ezequiel Azuagalife coach i formador
Ponència 2 Habilitats de comunicació per a la negociació 
Aconsegueix que els altres se surtin amb la teva mitjançant el llenguatge.
Reconèixer el llenguatge verbal més adequat per a cada negociació
Evitar els errors més freqüents
El llenguatge corporal és el protagonista en una negociació
Cal saber-lo llegir en els altres i controlar el nostre
Ponent: Teresa Baró, consultora en comunicació professional
Worksession: Practica les teves habilitats de comunicació
Els temes proposats en el programa es treballen de manera pràctica. La primera impressió, la mirada, l’expressió del rostre, la posició corporal, la gesticulació, l’ús del territori i les distàncies personals, l’ús del tacte, la veu, etc.
Realitzadora: Teresa Baró

 

formació dones d'empresa formació dones d'empresa f formació dones d'empresa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *